Welcome to Nurul Asyiqin's blogg , hope u'll enjoy urself . follow (; u'll be hitted back yeaaahh ! to Copycaters , kau tak dijemput laaa , belah2 ! semak jeaa kauu tuhh . to haters pun , kau dah bnci aku kan ? ape yang kau nak ! SENGAL --' okay , nway thanks for visiting :)

Friday, April 22, 2011

a pack of feelings :)

JYEAAAHH ! esok nak pegi Rock Ur Way dngn sis Permata Sari , tak sabar gilaa wokk xD HAHA . esok Nik Yusnita , sis Fatin Aqilah pi jugakk . gempak aa :D HIKHOK . okay okay , noww im in bored mood . and aku nak cer about membe aku . i can't state her name here cause nnti tk pasai jdi kot len ann . susah plak nnti ;/ aku sedih gila kott dngn perangai hang , why hang nk kena jdi KA smpai cntu ? ayat yang hang ckp kt sekolah tdi tajam gila kott ! sakit sngt2 hati aku ! tk suka aku ckp aa . hang lupaa kaa bila hang ada prob , sapa yg care pasai hang . aku bukannya nak ungkit but aku sebak dngn perangai hang tau dakk . susahlaaa ceni , kita membe kena ingt laa sama . bila hg susah , aku care psai hang . ceni kaa hang balas kt aku ? tak sgkaa ! serious aku btau kt hang , aku dh tk tahan ngn perangai hang yang selalu NAK MENANG ! hang ingt hang sapa , kami jaa kena salah , hang kena semuaa betoi . apa msalah hang ? aku malas nak cari gadoh jaaa stgi kita sama sama bnci ann ? so , if hang baca post aku niee ! hope hang sedar aa hang sapa . but if yang len uhh terasa , amek jaa ! senang jaa kt kantin tdi hang kata hang nak bunuh aku ! aku tau laa maybe hang tak serious but cara hang ckp tu mcm hang nak bunuh aku . ingt sama aa ! bodoh -.-


to MEMBE AKU YANG K/A UHH ; nahhh ! baca kau post niee , hope hang fikir balek aa . aku tau laa bgi hang aku niee just as a friend kan . but aku ada perasaan jugakk , hang pun ada . hang tkleh aa sesuka hati hang maki2 org , tuduh2 muaaaaa . aku just nak btau yang , UR ATTITUDE IS JUST LIKE A FUCKING SHIT ! ingt tu .


dah ! berjela dh post niee sbb perangai hang tau setan ! errghh , tension aku .






okayy , close case yeaaa ? haihh , mcm2 laaaaaa . nek pening pala sudeyy ;/


and terus mood hilang lpas cer sai babi tuu . ish ! okayy , bye .


No comments:

Post a Comment