Welcome to Nurul Asyiqin's blogg , hope u'll enjoy urself . follow (; u'll be hitted back yeaaahh ! to Copycaters , kau tak dijemput laaa , belah2 ! semak jeaa kauu tuhh . to haters pun , kau dah bnci aku kan ? ape yang kau nak ! SENGAL --' okay , nway thanks for visiting :)

Saturday, March 26, 2011

everything .

first thing first , aku nak cer pasai seekor anjing yang agak2 mcm haram jadah ! CALL AKU THEN MAKI2 , wtf -.- are you crazy maaaaaan ? i just wanna say , THINK BEFORE YOU ACT :)


nak tau dia kata apa ? here .


pompuan , tak puas hati btau aa ! tkpayah nak buat mcm konkek ngn aku . aku nak unk turun QB , SETTLE ! 

sumpah aku cakap , kau gila . lepas ckp mcm tu hang letak phone . ape cer -.-'

TEEET ! close case :) secndly is mcm2 hal betoi laa depa niee . pening pala hotak niee tau , aeshhhh . apa masalah orang tua zaman lanie pun taktau laa :/

tutup kes , blog ini akn dupdate selepas seminggu (: sorry . byebye .


No comments:

Post a Comment